NOBLE

Unfold - Alina Baraz、Galimatias

sweetest:

暗夜中的绽放,慵懒的歌喉曼妙迷离,Alina Baraz / Galimatias电子混音超赞!


歌词:

Cover my thoughts in gold I’m your flower
让黄金占有我的思想 我是你的花朵
Watch me unfold
看着我绽放
My vulnerability, letting you consume me
请你挥霍我的青春
The parts of me the eyes can’t see
目光触不到我的那部分
They’re glowing underneath
在背后灼热
Picking off the petals
掳走我的花瓣

I’ll let you if you’re gentle
你若温柔就可以
Hey

Watch me unfold
看着我绽放
Watch me unfold
看着我绽放
Watch me unfold
看着我绽放
Hey

Watch me unfold
看着我绽放
Watch me unfold
看着我绽放
Watch me.
看着我
Hey

He says that I’m glowing
他说我在发光
Hey

He says that I’m glowing
他说我在发光
This kind of love we can’t control
我们无法控制这样的爱
The art of touch
无法控制抚摸的艺术
I am covered in gold
我被黄金包裹
I know that you feel me now
我知道你在试探我
No I’m never going down
不我永远不会堕落
The parts of me buried underneath
背后埋藏的我那一部分
They’re glowing
它们在发光
Do you see?
你见到了吗
I know that you feel me now
我知道你在试探我
No I’m never going down
不我永远不会堕落
Hey

Hey

Hey

Watch me unfold
看着我绽放
Watch me unfold
看着我绽放
Watch me unfold
看着我绽放
Hey

Watch me unfold
看着我绽放
Watch me unfold
看着我绽放
Watch me.

Hey

He says that I’m glowing
他说我在发光
Hey

He says that I’m glowing
他说我在发光


The kind of love we can’t control
我们无法控制这样的爱
The kind of love we can’t control
我们无法控制这样的爱
The kind of love we can’t control
我们无法控制这样的爱
The kind of love we can’t control
我们无法控制这样的爱
The kind of love we can’t control
我们无法控制这样的爱
The kind of love we can’t control
我们无法控制这样的爱
The kind of love we can’t control
我们无法控制这样的爱


评论

热度(43)