NOBLE

Learn To Laugh - Egil Olsen

尼尼:

i had to learn to laugh

作曲 : egil olsen
作词 : egil olsen
i looked around
我环顾四周
i shook my head
我摇晃我的脑袋
why did i even bother to get out of bed
为什么我连起床都觉得费心呢
the only reason i'm still goin
我还是这样的唯一的原因就是

is cause i know
因为我知道
every fucking thing is just a fucking joke
每件讨厌的只不过是一个讨厌的笑话而已
i had to learn to laugh
我必须学会笑
to make it through the day
来渡过这一个阶段
irony and sarcasm
讽刺和嘲笑
is keeping me sane
让我保持理智
i had to learn to laugh
我必须学会笑
at everything you say
对你所说的一切
clownery and nonsensism
粗鲁和恶搞
keeps real life away
让我远离真实的生活
i'm not as funny
我不那么风趣
as it might seem
就好像
i'm just a guy with low self esteem
我只是一个没自尊的小子
who has taught himself how
教他自己如何
to when he's down
在他失落的时候
pick himself up and horse around
精神恢复起来然后到处嬉闹
i had to learn to laugh
我必须学会笑
to make it through the day
来渡过这一个阶段
irony and sarcasm
讽刺和嘲笑
is keeping me sane
让我保持理智
i had to learn to laugh
我必须学会笑
at everything you say
对你所说的一切
clownery and nonsensism
粗鲁和恶搞
keeps real life away
让我远离真实的生活


评论

热度(1)